Kaspersky
Endpoint Security for Business
Select
- امنیت سایبری هوشمند برای کسب و کارهایی با هر اندازه

Kaspersky Endpoint Security For Business کسب و کارها را از هرنوع تهدید اینترنتی، در هر نوع دستگاه و هر پلت‌فرمی محافظت می‌کند. این محصولات از قدرت امنیتی چندلایه‌ای با ویژگی‌های مدیریتی گسترده پشتیبانی می‌کنند.

  • دارای محیطی آسان و انعطاف‌پذیر که بدون توجه به اندازه کسب و کار شما و یا اینکه از چه سیستم عاملی در حال استفاده می‌باشید با نیازهای شما سازگاری کاملی دارد.
  • حفاظت چندلایه‌ای، ترکیب شده با دیتابیس هوشمند تهدیدات مخرب و هوشمندی یادگیری ماشینی و تخصصی به وسیله عامل انسانی
  • تضمین امنیت مشتریان خود با ارائه آزمایش‌های امنیتی آزمایشگاه کاسپرسکی و نیز علاوه‌بر دارا بودن آزمایشگاهی با بهترین و آزموده‌ترین مقررات جهانی، دارای بهترین تشخیص و تأمین کننده امنیت صنعتی نیز می‌باشد.
محصولات Kaspersky Endpoint Security for Business ترکیبی از کنترل‌های امنیتی قوی برای تمامی دستگاه‌هایی که در زیرساخت IT خود دارید به همراه یک کنسول مدیریتی متمرکز و یکپارچه می‌باشد.
محافظت از کسب و کار شما در مقابل تهدیدات سایبری

Kaspersky Endpoint Security for Business ارائه دهنده حفاظت چندلایه‌ای در برابر تهدیدات شناخته شده، ناشناخته و پیشرفته و ترکیب شده با پایگاه داده‌ امنیتی قوی و منحصر به فرد و دارای قابلیت یادگیری ماشینی و یا توسط مهارت انسانی در سطوح بالاتر حفاظت امنیتی

محافظتی که به جریان‌های کاری و پردازش فرآیندهای در حال اجرا می‌پردازد

استقلال در پلت‌فرم، بدین معنی است که محصولات Kaspersky End point Security fot Business بدون درنظر گرفتن این موضوع که کاربران شما از چه پلت‌فرمی استفاده می‌کنند همه را پشتیبانی می‌کنند.

امنیت مدیریت شده و حساب شده

Kaspersky Endpoint Security for Business شامل یک کنسول مدیریت یک‌پارچه و متمرکز برای مدیریت و کنترل تمام دستگاه‌های موجود در شبکه است. سیاست‌های خودتان را مطابق با الزامات خاص خود تنظیم کنید یا از تمپلیت‌ها و سیاست‌های از پیش آماده شده توسط کارکنان آزمایشگاه کسپرسکی، استفاده کنید.

انعطاف‌پذیر و کامل و همه‌جانبه بودن

طیف وسیعی از راه‌حل‌های امنیتی هدفمند، به شما امکان اضافه کردن حفاظت و مدیریت تکنولوژی‌های اضافی را می‌دهد که به آنها نیاز دارید، از جمله :

  • Kaspersky Security For Virtualization
  • Kaspersky Security For Mobil Server
  • Kaspersky Security For Storage
  • Kaspersky Security For Internet Gateway
  • Kaspersky Security For Collaboration
  • Kaspersky Vulnerability and Patch Management
دسترسی به پیشنهادات و نظرات

شما می‌توانید براساس نیازهای خود لایسنس‌های ماهانه و یا سالانه انتخاب کنید. توصیه می‌شود که نظرات ارائه شده توسط دوستان و همکارانی که در کشور شما قرار دارند و نظرات خود را برای ما ارسال کرده اند را بررسی کنید.

حفاظت لایه‌ای قدرتمند برای لپ‌تاپ‌ها، ایستگاه‌های کاری، سرورها و دستگاه‌های تلفن همراه، طراحی شده و ساخته شده توسط کارشناسان امنیتی پیشرو در صنعت
امنیت چندلایه‌ای برای دسکتاپ‌ها، سرورها و موبایل‌های هوشمند

امنیت و کنترل چندلایه

Kaspersky Endpoint Security for Business Select فن‌آوری‌های متعددی را برای محافظت از همه دستگاه‌ها با پلت‌فرم‌های مختلف در برابر تهدیدات سایبری ترکیب می‌کند. آزمایشگاه کسپرسکی به طور پیوسته در حال رشد و پیشرفت در زمینه مقابله با این حملات است. از طریق کنترل‌های امنیتی همراه با پیشگیری از سوء استفاده‌های خودکار و سیستم‌های پیشگیری از نفوذ، احتمال ورود بدافزار را کاهش داده‌ایم. محصولات کاسپرسکی، بستری برای شناسایی بدافزارها بر روی Endpoint ها به منظور جلوگیری از توسعه و گسترش آن‌ها می‌باشد.

بهترین سیستم به‌روزرسان در یادگیری ماشینی و نوآوری انسانی

 روش منحصر به فرد HuMachine آزمایشگاه کاسپرسکی با استفاده از بانک اطلاعاتی و با ترکیب هوش تشخیص تهدید، یادگیری ماشین و مهارت‌های انسانی سیستمی را ایجاد کرده است که بدون پیچیدگی و سردرگمی در مدیریت آن، ساختار لایه‌ای امنیتی تشخیص تهدید مناسبی را ایجاد کرده است.

استفاده از قدرت هوش ابری

میلیون‌ها مشتری در سراسر جهان به طور داوطلبانه، داده‌های تهدیدات ناشناخته را که علیه شبکه آنها شده است، به شبکه امنیت کاسپرسکی (KSN) ارائه می‌دهند. آزمایشگاه تهدید ابری کاسپرسکی، به گردآوری و ذخیره حجم عظیمی از اطلاعات مربوط به حملات ناشناخته می‌پردازد که این امر باعث می‌شود با مراجعه به این اطلاعات ذخیره شده از تهدیدات، به طور سریع و دقیق و در کمترین زمان ممکن و بدون نیاز به تجزیه و تحلیل فراوان، به محافظت از ایمنی فایل‌ها و URL ها و رفتارهای مشکوک بپردازد.

تشخیص رفتار مشکوک

Kaspersky Endpoint Security for Business به تشخیص رفتارهای مشکوک قبل و بعد از اجرا و ورود به شبکه می‌پردازد. تشخیص رفتارهای مشکوک توسط آزمایشگاه کسپرسکی علاوه بر پشتیبانی، دارای پایگاه داده‌ای عظیم از رفتارهای مشکوک می‌باشد.

قبل از اجرای فایل‌های مشکوک، تشخیص رفتار با استفاده از شبیه‌سازهای موجود در این محصولات، نقش مهمی در شناسایی تهدیداتی ناشناخته ایفا می‌کند. هنگامی که یک برنامه اجرا می‌شود قابلیت SystemWatcher فایل‌ها را برای نشانه‌های فعالیت مشکوک نظارت می‌کند و آن را با برنامه‌های مخرب شناخته شده مقایسه می‌کند. هرگونه اقدام برای مسدود کردن فعالیت‌های مشکوک، به صورت Rule های خودکار در کنسول مدیریتی جا داده شده‌اند.

حفاظت از سیستم‌ها در مقابل Exploit های مخرب

هیچ نرم‌افزار کاربردی و یا هیچ سیستم عاملی نمی‌تواند ادعا کند که به شکل 100 درصدی عاری از هرگونه آسیب‌پذیری می‌باشند. این آسیب‌پذیری‌ها می‌توانند توسط نرم‌افزارهای پویشگر آسیب‌پذیری، تشخیص داده شوند و با استفاده از این آسیب‌پذیری‌ها به سیستم‌ها، سرور‌ها و شبکه شما نفوذ شود. فناوری نوین پیشگیری از آسب‌پذیری خودکار (AEP) ما، این اطمینان خاطر را به شما می‌دهد که از تمام نقطه ضعف‌های امنیتی موجود در شبکه شما در امان باشید و بدافزارها نمی‌توانند براساس نقاط ضعف موجود در برنامه‌های کاربردی شبکه شما، اجرا شوند. AEP به طور خاص به مانیتور کردن نرم‌افزارهای مانند Adobe Reader, Internet Explorer, Microsoft Office, Java می‌پردازد تا آن‌ها را از تهدیدات ناشناخته محافظت کند.

حفاظت از شبکه شرکت

تهدیداتی که شبکه‌های کامپیوتری شرکت‌ها را هدف قرار می‌دهد شامل پورت اسکن‌ها، حملات انکار سرویس و حملات نفوذ به بافر می‌باشند که این دست از حملات روزبه‌روز در حال افزایش هستند. تکنولوژی Blocker Attack Block در محصولات Kaspersky Endpoint Security  فعالیت‌های مشکوک شبکه شما را شناسایی و مانیتور می‌کند. این محصولات شما را قادر می‌سازد تا آن‌ها را به‌گونه‌ای تنظیم کنید تا در صورتی که رفتار مشکوکی شناسایی و ثبت شد اقداماتی خاصی صورت گیرد.

کنترل‌های امنیتی برای مدیریت برنامه‌ها، دستگاه‌ها و دسترسی به اینترنت

لیست سفید یا whitelisting داینامیک برای کنترل و مدیریت برنامه‌ها

هزاران برنامه جدید در بازار وجود دارد که به تعداد این نرم‌افزارها روزبه‌روز افزوده می‌شود. مدیریت و مانیتور کردن اینکه کدام نرم‌افزار خطرناک و دارای باگ‌های امنیتی است، کار بس چالش‌برانگیز است. قابلیت Whitelisting محصولات کاسپرسکی به شما این اجازه را می‌دهد که تمام نرم‌افزارهای موجود در شبکه را با استفاده از سیاست‌های موجود در این محصولات غیرفعال کنید و فقط نرم‌افزارهایی که در لیست Whitelisting شما قرار دارند اجازه فعالیت داشته باشند. آزمایشگاه کاسپرسکی، نرم‌افزارهایی را نیز که شما در این لیست قرار می‌دهید از لحاظ امنیتی بررسی می‌کند و در صورتی که مشکل امنیتی نداشته باشند در دیتابیس Whitelisting خود که شامل 1.3 بیلیون فایل‌های منحصربه‌فرد می‌باشد – روزانه یک میلیون فایل به این دیتابیس اضافه می‌شود – قرار می‌دهد. از مزایای بی‌نظیر این محصولات این است که آزمایشگاه کاسپرسکی این دیتابیس عظیم اطلاعاتی را جهت سازگاری برنامه‌ها با نیازهای خاص کسب و کار مشتریان خود در اختیار خود آن‌ها قرار داده است که می‌توانید با استفاده از حالت تست این ویژگی‌ها را امتحان کنید به طوری که این حالت تضمین می‌کند که هیچ کدام از برنامه‌های کاربردی حیاتی شما را مسدود نکند و عملکرد آنها را مختل نکند.

کنترل کردن نرم‌افزارها بر روی سرورها و ایستگاه‌های کاری (Client ها)

قابلیت System Watcher تکنولوژی‌ای است که بر روی عملکرد و الگوی رفتاری نرم‌افزارهای کاربردی سرورها و کاربران نظارت دارد تا تحرکات مشکوک را تشخیص دهد. در صورتی که رفتارهای مشکوکی در ایستگاه‌های کاری مشاهده شود، این قابلیت، اقدام به بلاک کردن فعالیت‌های آن ایستگاه کاری می‌کند.

کنترل سطح دسترسی نرم‌افزارها جهت به حداقل رساندن ریسک‌های امنیتی

ممکن است برخی از برنامه‌های کاربردی که در حال استفاده شدن هستند، در دسته نرم‌افزارهای مخرب قرار نگیرند اما برخی از عملکردهای آن‌ها در درون شبکه، ریسک امنیتی بالایی ایجاد کند. که در اکثر موارد توصیه می‌شود که ابن فعالیت‌ها را محدود کرد. قابیلت کنترل مجوزهای دسترسی محصولات کاسپرسکی با نام HIPS ( Host-Base Intrusion Prevention System ) فعالیت‌های غیرمجاز کاربران را محدود کرده و نیز فعالیت‌های برنامه‌های کاربردی را بر اساس تنظمیات Trust لیست خود که به نرم‌افزار‌های خاص داده شده است، بررسی می‌کند و دسترسی به فایل‌ها و منابع خاص مانند اطلاعات سیستمی و اطلاعات کاربران را محدود می‌کند. دسترسی به اطلاعات ویدیوئی و صدای کاربران نیز قابل کنترل می‌باشد.

محدود کردن دسترسی‌های دستگاه‌های نامعتبر به منابع شبکه

برای اینکه شما قادر باشید که دسترسی‌های غیرمجاز را در شبکه خود کنترل نمایید قابلیت Control Device محصولات کاسپرسکی، به شما این امکان را می‌دهد که دسترسی‌ها را بر اساس زمان، روز، موقعیت جغرافیایی و نوع دستگاه پیکربندی کنید. شما می‌توانید برای راحتی کار و مدیریت بهتر با محیط اکتیودایرکتوری ادغام شوید. Kaspersky Endpoint Security for Business تمام دستگاه‌های جانبی مانند USB فلش‌ها را در هنگام وصل و قطع شدن رکورد می‌کند و نیز سطح دسترسی خواندن و نوشتن بر روی فایل‌ها را نیز از روی CD و یا اطلاعات به اشتراک گذاشته شده کنترل و مدیریت می‌کند

کنترل انعطاف‌پذیر Wi-Fi

یکی از روش‌های حمله، شبکه‌های بی‌سیم می‌باشد. محصولات کاسپرسکی به شما این قابلیت را می‌دهد که با ایجاد یک لیست از شبکه‌های معتبر و قابل اعتماد از جمله شبکه‌های بی‌سیم، مانع از اتصال کاربران داخلی شما به شبکه‌های ناامن و نامعتبر شوید.

مانیتورینگ و کنترل دسترسی به اینترنت

از آنجایی که بخش قابل‌توجهی از حجم کار به صورت آنلاین در محل کار صورت می‌گیرد، قابلیت Kaspersky Web Control به شما این قدرت را می‌دهد که برای دسترسی به اینترنت سیاست‌هایی را ایجاد و پیاده‌سازی کنید. شما به‌راحتی می‌توانید دسترسی‌هایی از جمله اجازه عبور، محدود کردن و فعالیت‌های کاربران خود را بر اساس طبقه‌بندی‌هایی مانند سایت‌ها، وب‌سایت‌های گیمینگ، وب‌سایت اجتماعی و ... کنترل کنید. کنترل‌های جغرافیایی و روزمره می‌توانند با Active Directory هماهنگ شوند تا به مدیریت و تنظیم سیاست‌ها کمک کنند.

امنیت فراتر از دسکتاپ

محیط سروری خود را به شکل کامل ایمن سازید

این امر منطقی نمی‌باشد که برای کسب و کار خود از سرورهای با پلت‌فرم‌های مختلف مانند مایکروسافت، ترمینال‌های Critix، ... در ساختار IT خود استفاده کنید. حال در صورتی که ساختار شبکه شما این‌گونه باشد محصولات کاسپرسکی امنیت تمام این سرورهای متنوع را پشتیبانی می‌کند تا حداقل تأثیر را بر روی عملکرد سرور ایجاد کند. در صورتی که یکی از سرورفایل‌های شما با خطا مواجه شود، فن‌آوری‌های موجود در محصولات کاسپرسکی به طور خودکار سعی در بازسازی و راه‌اندازی آن می‌کند.

اطمینان از امنیت تلفن‌های همراه

استفاده از تلفن‌های همراه در کسب و کارهای امروزی باعث شده است که یک مسیر بالقوه‌ای به سمت شبکه شما باز شود. کاسپرسکی با استفاده از تکنولوژی‌های گنجانده شده در آن، برای تلفن‌های همراه محافظت‌هایی را در مقابل تهدیدات قابلیت‌هایی از جمله Anti-Phishing (جهت محافظت از اطلاعات حساس شما در برابر وب‌سایت‌هایی که اطلاعات شما را هدف قرار داده‌اند) و Anti-Spam (جهت جلوگیری از تماس‌ها و پیام‌های ناخواسته) فراهم می‌کند.

تکنولوژی Containerization اطلاعات و برنامه‌های شرکتی را از داده‌های شخصی جدا می‌کند، حال در صورتی که یک دستگاه دچار مشکل شود، اطلاعات شرکت با مشکلی مواجه نخواهد شد. محافظت از راه، دور این قابلیت را ایجاد کرده است که برخی از اطلاعات را به شکل امن از راه دور و بدون اثر گذاشتن بر روی اطلاعات شرکت، حذف کرد.

مدیریت متمرکز

 افزایش قابلیت مدیریت

مدیران سیستم به طور معمول زمان‌های زیادی را صرف کارهای مدیریتی، تولید گزارش و دیگر کارهای مهم می‌کنند. Kaspersky Endpoint Security For Business Select مرکز امنیت کسپرسکی (KSC)، یک ابزار مدیریت متمرکز و یکپارچه‌ای می‌باشد که علاوه‌بر ایحاد دیدگاه کامل امنیتی، کنترل امنیت Endpoint Kaspersky کسب و کار شما را نیز فراهم می کند. KSC با استفاده از کنسول شفاف و ساده خود، علاوه‌بر تولید گزارش‌های مناسب، مدیریت موبایل، لپ‌تاب‌ها، دسکتاب‌ها، سرورهای فایل و ماشین‌های مجازی را نیز آسان کرده است.

پشتیبانی از سیستم عامل‌های مشترک MDM برای مدیریت دستگاه‌های تلفن همراه  

برای مدیریت کلیه دستگاه‌های همراه خود به طور متمرکز نیاز به یک راه‌حل امنیتی دارید که با تمام سیستم عامل‌ها با پلت‌فرم‌های مختلف ادغام و یکپارچه شده باشد. Kaspersky Endpoint Security For Business Select از پلت‌فرم‌های iOS MDM،Microsoft Exchange ActiveSyc، Sumsung KNOX پشتیبانی می‌کند و نیز قادر است که رول‌ها و سیاست‌های کاربردی و آسانی را برای این پلت‌فرم‌ها فراهم کند؛ به‌عنوان مثال ایجاد رمزگذاری پیچیده و الزامی کردن پیروی از رول‌های تعیین شده، استفاده از دوربین، تنظیمات پلت‌فرم Android، تنظیمات APN/VPN.  با استفاده از قابلیت Android For Business، امکان ایجاد فضای مدیریت کسب و کار و مدیریت دستگاه‌ها را برای شما ایجاد شده است.

دارای سطح بالایی از یکپارچگی

تمام تکنولوژی‌های موجود در Kaspersky Endpoint Security Select در کنار یک کد محکم و یکپارچه، توسعه یافته‌اند که بدین معنی است که قابلیت‌های این محصولات هیچ تداخلی با دستگاه‌های موجود در شبکه شما ندارد و به شکل یکپارچه‌ای با تمام این دستگاه‌ها سازگاری دارد. یکپارچگی فناوری‌های امنیتی، بیشتر بر روی حفاظت از محیط IT تمرکز دارد درحالی‌که مدیریت متمرکز باعث صرفه جوی در وقت مدیران شبکه می‌شود.

  • Kaspersky Endpoint Security for Windows
  • Kaspersky Endpoint Security for Linux
  • Kaspersky Endpoint Security for Mac
  • Kaspersky Security for Windows Server
  • Kaspersky Security for Mobile
  • Kaspersky Security Center

مهندسین شبکه افزار سایان

  • اهواز - خیابان وهابی خ 19 شرقی پلاک 20
  • 061-33386011-13
  • 061-33374556
  • spambots

پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید

  ایمیل ارسال نشد   ایمیل با موفقیت ارسال شد