Kaspersky
Endpoint Security
Cload
- حفاظت قدرتمند و مدیریت آسان
- پشتیباتی از پلات فرم‌های اندروید، ویندوز، IOS
Kaspersky Endpoint Security Cloud که به طور خاص برای کسب و کارهای کوچک و متوسط طراحی شده است. این محصول به شما این امکان را می‌دهد تا از چندیدن نقطه دسترسی، دستگاه‌های تلفن همراه و فایل های سرور را به شکل راه دور و از هر کجا مدیریت کنید.
  • کنترل کنسول مبتنی بر ساختار ابری گرافیکی، و سهولت اسنفاده از ابزارهای قدرتمند سایبری و ویژگی‌های مدیریتی
  • مدیریت امنیت کاربران، دستگاه‌های موبایل و فایل سرورها به شکل راه دور و از هر موقعیت مکانی با استفاده از کنسول گرافیکی ابری
  • هیچ سخت‌افزار اضافی مورد نیاز نیست، زیرا کنسول مدیریتی در محیط ابری قرار دارد و آزمایشگاه کاسپرسکی از قبل زمینه سخت افزاری را برای شما مهیا کرده است
  • محافظت قدرتمند از تهدیدات جهانی نیازمند تست‌های مختلف امنیتی و استفاده از محصولاتی که دارای بیشترین امتیاز امنیتی هستند، می‌باشد

کسب و کارهای کوچک و متوسط همانند کسب و کارهای بزرگ با تهدیدات مشابهی مواجه هستند که بدلیل عدم داشتن استراتژی امنیتی مناسب نیازمند مدیریت و محافظت در برابر این‌گونه تهدیدات هستند که پیشنهاد می‌کنیم :

  • محافظت از اطلاعات کسب و کار مشتری از تهدیدات مانند کریستولوتایزر و سرقت اطلاعات
  • حفظ و تداوم کسب و کار با حفظ سیستم‌های فناوری اطلاعات در حال اجرا به شکل امن و مؤثر
  • افزایش امنیت ابزارهای موبایلی و تجهیزات آنها و از طریق سناریوی BYOD
  • بسیاری از کسب و کارهای کوچک و متوسط باید در کمترین زمان ممکن، منابع و بودجه لازم را برای این کار فراهم سازند که در صورت نداشتن متخصصین امنیتی، آنها برای تأمین امنیت خود باید برای این دو مقوله با یک هزینه مقرون به صرفه امنیت را در شرکت خود اجرا و پیاده‌سازی کنند

Kaspersky Endpoint Security Cloud به طور خاص برای رسیدگی به چالش‌های امنیتی و مدیریتی شرکت‌های تجاری بدون کارکنان امنیتی تمام وقت، طراحی شده است.

یک کنسول امنیتی آسان برای مدیریت و ایمن‌ساری ابزارهای IT شما که بسته به کسب و کار شما شامل فایل سرورها، رایانه‌های شخصی، تلفن‌های هوشمند و تبلت می‌یاشد، در مقابل حملاتی که می‌توانند روند کسب و کار شما را مختل کنند مانند حملات بدافزارها، باج افزارها و ... . راه‌حل‌های مقابله با این نوع حملات توسط تیم امنیتی محصولات کسپرسکی، جهت ایمن‌سازی کسب و کار شما طراحی شده است.

در صورتی که شما زمان محدودی را برای بررسی وضعیت امنیت بخش IT خود دارید Kaspersky Endpoint Security Cloud برای تأمین امنیت این بخش از کسب و کار شما کافی می‌باشد. کنسول مبتنی بر وب به این معنی است که شما می‌توانید امنیت را از راه دور و از هرمکانی با استفاده از دستگاه‌های متصل به وب مدیریت کنید.

برای بخش‌هایی که مشغول خدمات مدیریتی هستند و مدیریت امنیت تعداد زیادی از کاربران از راه دور برای آنها مناسب است، با استفاده از کنسول مدیریتی ابری ما این کار برای آنها آسان خواهد بود.

با استفاده از این محصولات، شما قادر خواهید بود که کاربران دستگاه‌های موبایلی و فایل سرورها را از راه دور و بدون محدودیت مکانی با استفاده از کنسول آماده ابری ما مدیریت کنید.
توسعه و گسترش سریع، سهولت در استفاده

ایجاد مدیریت متمرکز با استفاده از تکنولوژی Cloud : مدیران شبکه می‌توانند وضعیت امنیتی بیش از 1000 کاربر شبکه را فارغ از اینکه از چه نوع دستگاه آنلاینی در حال استفاده هستند، کنترل و نظارت کنند.

توسعه و گسترش آسان : محصول کاسپرسکی می‌تواند به تشخیص سیستم عاملی که به شکل درست در حال کارکردن می‌باشد، بپردازد و فایل‌های مازادی که می‌توانند به عملکرد این سیستم عامل کمک کنند را دانلود و نصب کند. برای ایستگاه‌های کاری که به اینترنت دسترسی ندارند، این محصول ابتدا کل پکیج مورد نظر را به شکل یکجا و صحیح دانلود می‌کند و پس از دانلود بر روی سیستم مورد نظر نصب و راه‌اندازی می‌نماید.

در محصولات کسپرسکی پروفایل‌های توسعه‌یافته پیش فرصی وجود دارد که توسط تیم امنیتی کاسپرسکی ایجاد شده است تا به شکل سریعی امنیت شما تأمین شود. هرکدام از این پروفایل‌های امنیتی، انواع دستگاه‌ها و پلت‌فرم‌های مختلف را مانند Windows، Mac، Ios، و اندروید پشتیبانی می‌کند.

با راه‌اندازی و تنظیم پروکسی سرور در درون محصولات توسعه‌یافته، کاسپرسکی به شما این قابلیت را خواهد داد که به صورت post-installation به سرور Update متصل شوید و نیز از طریق Kaspersky Endpoint Security Cloud agent به پروفایل‌های مورد نظر دسترسی پیدا کنید.
قبلیت‌های متعدد و متنوع جهت محافظت از انواع دستگاه‌ها

حفاظت از صنعت‌های در حال پیشرو: آزمایشگاه کاسپرسکی مجهزترین آزمایشگاه برای انجام تست‌های امنیتی و اعطاکننده بیشترین پاداش برای کارشناسان امنیت خود جهت یافتن نقاط آسیب‌پذیر جدید در دنیا می‌باشد.

مدیریت و امن کردن گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها از طریق ابزار‌های امنیتی anti-phishing، jailbreak detection, Mobile Device Management (MDM) و تکنولوژی ضدسرقت برای دستگاه‌های اندروید و iOS. ابزار آنتی‌ویروس برای دستگاه‌های اندرویدی نیز گنجانده شده است.

قابلیت‌های متعدد این محصول: علاوه‌بر قابلیت ارائه خدمات متعدد برای مشتریان خود و تأمین امنیت آنها، می‌توانید از راه دور و بدون اضافه کردن هرگونه پیچیدگی در مسیر ارتباطی، به مدیریت کاربران خود بپردازید. این کار مدیریت شرکت‌هایی را که دارای بخش‌ها و شعبات اداری متعددی هستند، آسان‌تر کرده است.

اعمال پروفایل‌های User-Base و یا User-independent براساس نوع Device هایی که کاربران در حال استفاده از آن‌ها می‌باشند.

مقرون به صرفه

بدون زیر ساخت و و هزینه‌های پنهانی: تمام مدیریت‌های کاربران و Device های آنها توسط آزمایشگاه کاسپرسیکی، در محیط ابری مدیریت می‌شوند که این قابلیت باعث می‌شود که هیچ نیازی به سخت‌افزارهای اضافی نباشد.

قیمت‌گذاری مبتنی بر مصرف: محصولات کاسپرسکی را می‌توانید براساس نیازها و تعداد کاربران خود سفارش دهید؛ به عبارت دیگر یک مدیریت هزینه داشته باشید.

برون‌سپاری آسان: ایجاد فضای امن و قابل اعتماد برای شرکت‌ها جهت برون‌سپاری بخش امنیت شبکه

  • Kaspersky Endpoint Security For Windows (For workstations)
  • Kaspersky Endpoint Security For Windows (For workstations)
  • Kaspersky Security for Mobile
  • Kaspersky Endpoint Security for Mac

مهندسین شبکه افزار سایان

  • اهواز - خیابان وهابی خ 19 شرقی پلاک 20
  • 061-33386011-13
  • 061-33374556
  • spambots

پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید

  ایمیل ارسال نشد   ایمیل با موفقیت ارسال شد